نرم افزار CRM

ما در شرکت گرانش شما را در بهبود سبک زندگی با مشتریان با تجربه‌ای بیش از ۵ سال فعالیت در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری و باشگاه مشتریان و ارائه مشاوره به کسب و کار های موفق همراهی می‌کنیم و قدم به قدم در کنار شما هستیم تا بتوانید چالش‌های ارتباط کسب و کار خود با مشتریانتان را مدیریت کنید و نهایتا مشتریانی وفادار و ماندگار برای کسب و کاری پایدار داشته باشید.

چرا نرم افزار CRM نیاز داریم؟

نرم افزار  CRM جهت بهبود ارتقا روابط همکاران تیم بازاریابی و فروش با مشتریان جهت حفظ و روابط بلند مدت با آن‌ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نرم افزار CRM با افزایش نرخ تبدیل سرنخ های فروش (Leads) به مشتریان (Customer) یادآوری پیگیری‌ها و امور دسته بندی فرصت‌های فروش، بیش فروشی،  تکرار خرید و در کنار وفادارسازی مشتری و کاهش هزینه‌ها به افزایش سود کمک بسیاری می‌کند .

از دیگر امکانات CRM می توان به گزارشگیری‌های متعدد جهت ارتقا راندمان فعالیت‌های تیم فروش و تصمیم گیری صحیح اشاره کرد.

تمامی این ابزارها با هدف بهبود تجربه مشتری، افزایش پاسخگویی به نیازها و درخواست آنها در نتیجه افزایش فروش بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

گرانش کلاب

راهکارهای خلاق گرانش

گرانش‌کلاب با ارائه راهکارهای خلاقانه و برنامه‌های وفاداری متنوع، فروش کسب‌‌وکارها را چند برابر می‌کند.

Image

ویژگی‌های نرم افزار CRM

قابلیت اتصال به voip و مراکز تماس تلفنی
قابلیت اتصال به voip و مراکز تماس تلفنی
مدیریت و یادآوری وظایف و رویدادها
مدیریت و یادآوری وظایف و رویدادها
قابلیت دسته بندی لیدها و مشتریان
قابلیت دسته بندی لیدها و مشتریان
گزارشات متعدد از تیم فروش جهت تصمیمات مدیریتی
گزارشات متعدد از تیم فروش جهت تصمیمات مدیریتی
قابلیت اتصال به وبسایت های فروشگاهی و شرکتی
قابلیت اتصال به وبسایت های فروشگاهی و شرکتی
مدیریت گردش کارها
مدیریت گردش کارها
قابلیت استفاده از تقویم شمسی، میلادی و زبان های مختلف
قابلیت استفاده از تقویم شمسی، میلادی و زبان های مختلف
اتصال به سایر نرم افزار ها از طریق API
اتصال به سایر نرم افزار ها از طریق API
مدیریت سفارشات، پروژه ها و تامین کنندگان
مدیریت سفارشات، پروژه ها و تامین کنندگان
قابلیت مدیریت کمپین ها (SMS مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ و...)
قابلیت مدیریت کمپین ها (SMS مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ و...)
قابلیت بررسی و مقایسه راندمان فروشندگان
قابلیت بررسی و مقایسه راندمان فروشندگان
نظارت بر عملکرد پرسنل واحد های مختلف
نظارت بر عملکرد پرسنل واحد های مختلف
مدیریت اسناد
مدیریت اسناد

امکانات نرم‌افزار CRM حدود ۴۰ مورد می‌باشد، جهت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

برخی از مشتریان نرم افزار CRM

مشاوره

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان و دریافت دمو نرم افزار CRM  شماره موبایل خود را وارد کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان و درخواست دمو، شماره خود را وارد نمایید.